چرا مشتريان ما را انتخاب ميكنند؟
شركت پيشگام رايانه با داشتن تحربهاي 21 ساله جزو محدود شركت هاييست كه از ديرباز تا بحال در زمينه ي ارائه خدمات شبكه و پشتيباني شبكه فعال ميباشد. . در اين شركت كارشناسان و متخصصان مجرب در زمينه هاي پسيو و اكتيو شبكه با مدارك معتبر و بين المللي در حال فعاليت هستند و اين اطمينان را در مشتريان ايجاد ميكند كه بالاترين كيفيت خدمات شبكه را جهت راه اندازي و يا ارتقا شبكه دريافت ميكنند. . از جمله ويژگيهاي پيشگام رايانه عبارتند از:
21 سال تجربه فعاليت در زمينه انفورماتيك
عضويت در شوراي عالي انفورماتيك ايران
عضويت در سازمان نظام صنفي رايانه اي
داراي مجوز سازمان تنظيم مقررات و ارتباطات راديويي
داراي مجوز ISP از سازمان تنظيم مقررات
داراي مجوز VOIP از سازمان تنظيم مقررات
داراي بيش از 50 هزار مشترك كارتهاي تلفني اينترنتي
در ادامه خدماتي كه شركت پيشگام رايانه در زمينه ي شبكه هاي كامپيوتري ارائه مينمايد را به تفصيل شرح ميدهيم.
مشاوره شبكه
پيش از راه اندازي شبكه، بايستي از نياز هاي سازمان و يا شركت خود آگاه باشيد و با توجه به نياز سنجي صورت گرفته جهت اقدامات بعدي عمل كنيد تا شبكه اي متناسب با نياز هاي حال و آينده شركت خود داشته باشيد. در صورتي كه قصد راه اندازي شبكه و استفاده از خدمات شبكه را داريد و از دانش فني كافي جهت نياز سنجي و تهيه ليست خدمات شبكه و تجهيزات شبكه مورد نياز برخوردار نيستيد لازم است كه از افراد خبره و حرفهاي در اين زمينه مشاوره بگيريد تا قادر باشيد به بهترين روش اين كار را انجام دهيد
جهت آگاهي از روش هاي نوين و دانش روز، استفاده از مشاورين مجرب شبكه هاي كامپيوتري از اهميت بالايي برخوردار است . زيرا در صورت رعايت نكردن اصول پياده سازي شبكه و استفاده از كارشناسان غير مجرب، امكان اشتباه در انتخاب تجهيزات و يا سروريس هاي شبكه مورد استفاده وجود دارد و در طولاني مدت باعث بروز مشكلات فراواني براي سازمان و شركت شما خواهد شد . كارشناسان و متخصصين شركت پيشگام رايانه آماده ارائه مشاوره رايگان و تخصصي به مديران و صاحبان كسب و كارهاي كوچك و بزرگ ميباشد.
برچسب:
بازدید:
+ نوشته شده: 1399/3/24
ساعت: ۰۹ توسط:pishgamrayan :
مهمترين وظايف كارشناسان پشتيباني شبكه عبارت است از:
• عيبيابي و رفع نقص سيستم عاملها و نرمافزارهاي عمومي
• مديريت سيستمهاي كامپيوتري از لحاظ كيفيت و كارايي نرمافزاري
• نصب و پيكربندي سيستم عاملها و نرمافزارهاي عمومي
• پيگيري پشتيباني فني نرمافزارهاي اختصاصي
• نگهداري و عيبيابي تجهيزات سختافزاري و نرمافزاري شبكه
• پشتيباني فني از سرويس اتصال به اينترنت
• پشتيباني فني از سرويس پست الكترونيك سازماني
• بررسي دورهاي سرويسها و نرم افزارهاي شبكه از نظر سلامت عملكرد
• عيب يابي و رفع نقص تجهيزات و منابع سختافزاري ( كامپويترها، پرينترها، اسكنرها)
• نصب و پيكربندي سختافزارهاي جانبي
• عيب يابي و شناسايي مشكلات شبكه
• نصب انواع نرم افزار هاي كاربري و تخصصي
• مستندسازي تجهيزات و سرويس هاي شبكه
• به روز رساني مداوم مستندات شبكه بعد از تغييرات
• تهيه و ارائه گزارش از وضعيت شبكه و تجهيزات آن
ما تلاش ميكنيم كه مشاركت هاي بلند مدت و مبتني بر همكاري با مشتريان خود ايجاد كنيم و به شريك مورد اعتماد آنها تبديل شويم. چنين مشاركتهايي به ما امكان مي دهد تيم هاي متعهد ايجاد كنيم ، دانش مختص مشتريان را ايجاد و حفظ كنيم ، فرآيندها را بهبود ببخشيم و در طول زمان به طور متقابل به بهره وري دست يابيم.
جهت دريافت مشاوره و اطلاع از تعرفه ي خدمات پشتيباني با ما در ارتباط باشيد
۰۲۱۵۷۸۰۱۰۰۰
برچسب:
بازدید:
+ نوشته شده: 1399/3/24
ساعت: ۰۹ توسط:pishgamrayan :
كارشناسان فروش و فني شركت پيشگام رايانه آماده هستند كه با ارائه مشاوره و انجام بازديد رايگان، اطلاعات مناسب و مورد نياز شما را در رابطه با چگونگي انجام، تجهيزات مورد نياز و تعرفه و هزينه هاي تجهيزات و اجرت خدمات نصب و راه اندازي شبكه در اختيار شما بگذارند و شما را در داشتن يك شبكه ي جامع و كاربردي در زمينه هاي مختلف همراهي كنند.
جلسه با كارفرما جهت اطلاع از نياز هاي فعلي و آتي
در اين مرحله پس از برگذاري جلسات حضوري و يا غير حضوري، اطلاعات كافي از نياز هاي فعلي و آتي مجموعه ي مورد نظر جهت نصب و را ه اندازي شبكه كسب خواهد شد.
مشاوره و ارائه راهكار جهت آگهي كارفرما از استاندارد هاي روز
پس از بازديد محل و كسب اطلاعات كافي از نياز هاي كارفرما نسبت به ارائه ي راهكار هاي روز و بهينه با توجه به امكانات و بودجه ي كارفرما اقدام ميگردد.
مستند سازي نياز هاي كارفرما
ليست تجهيزات و خدمات مورد نياز كارفرما مستند شده و جهت تهيه ي پيشفاكتور و صورت حساب به بخش فروش شركت ارائه ميگردد
اعلام هزينه هاي مرتبط با تجهيزات و اجرت خدمات
هزينه هاي مربوطه متناسب با بودجه كارفرما و تجهيزات و خدمات انتخابي، طي پيش فاكتور به كارفرما ارائه ميگردد.
برچسب:
بازدید:
+ نوشته شده: 1399/3/22
ساعت: ۱۸ توسط:pishgamrayan :
چرا پشتيباني شبكه مهم است؟
شبكه ها و سيستم هاي كامپيتوري جز لاينفك شركت ها و سازمان هاي كوچك و بزرگ امروزي هستند و ناگزير از ايراد و اشكال وخرابي. معمولا در شركت ها و سازمان هاي بزرگ فرد و يا افرادي مديريت بخش فناوري و اطلاعات و واحد آي تي آن مجموعه را به عده دارند كه بايستي هر يك در زمينه هاي مختلف شبكه و انفورماتيك داراي تخصص باشند كه از پس مشكلات و ايرادات احتمالي بر آيند. بديهيست كه به خدمت گيري و استخدام چنين متخصصيني بسيار پر هزينه است و اين مسئله جز مشكلات اصلي صاحبين كسب و كار ميباشد.
از طرفي شركت هاي كوچكتر قادر به پرداخت هزينه هاي استقرار تيم فناوري اطلاعات و يا پشتيباني شبكه جهت دريافت خدمات شبكه نيستند، اين در حاليست كه نياز به پشتيبان شبكه و كارشناس IT در مجموعه هاي فوق جهت رفع مشكلات شبكه و سيستم هاي كامپيوتري به طور هميشگي وجود دارد. جهت خلاصي از مشكلاتي كه ذكر شد، استفاده از شركت هايي كه داراي سابقه و تجربه ي مناسب در زمينه ي ارائه ي خدمات پشتيباني شبكه و مديريت شبكه باشند بسيار كار گشاست.
چرا پيشگام رايانه ؟
واحد پشتيباني و خدمات شبكه شركت پيشگام رايانه با ۲۱ سال سابقه مستمر در ارائه ي خدمات به سازمانها و شركتها با تكيه بر دانش فني كارشناسان مجرب خود، خدماتي متفاوت و فراتر از انتظار به مشتريان در زمينه هاي پشتيباني شبكه ، پشتيباني نرم افزار ،پشتيباني سخت افزار و كامپيوتر ارائه مينمايد. ويژگي هايي كه درذيل به بخشي از آنها اشاره شده است ،مزاياي استفاده از خدمات شبكه و پشتيباني شبكه شركت پيشگام رايانه را نمايان ميسازد.
برچسب:
بازدید:
+ نوشته شده: 1399/3/20
ساعت: ۲۳ توسط:pishgamrayan :